• Riksting 8-10 november 2019 Folkets hus Umeå

Rikstinget är det Kristdemokratiska partiets högsta beslutande organ och fastställer övergripande styrdokument och stadgar, förrättar erforderliga val och behandlar motioner. Rikstinget arrangeras var annat år och är i Umeå.

Anmälan:
    Anmälningsfunktionen har ännu ej öppnat.

Ramtider
    Preliminärt börjar Rikstinget kl 11:00 på fredagen och slutar kl 14:00 på söndagen. Kom gärna redan på torsdag eftermiddag/ kväll. Då kommer det att erbjudas olika trevliga aktiviteter. Mer information om torsdagens aktiviteter inom kort.

Logi
    Du kan redan nu boka ditt logi i Umeå. Vi har åtta hotell där det finns blockbokning gjord. Du kontaktar det hotell du önskar bo på och ”övertar” rum. Du svarar själv för betalning av rummet, vilket sker på plats. Du kan också efter ök med hotellet erhålla faktura. Här hittar du information om adress, telefon och e-post adress samt prislista.

Här hittar du information om adress, telefon och e-post adress samt prislista (pdf).

Resor

Tåg
    SJ tågresor för November 2019 släpps i Junimånad. Partiet har avtal med SJ vilket ger dig rabatt på resan. Ju tidigare bokning, ju billigare resa. Boka via denna länk!

Flyg
    På denna länk ser du vilka flygbolag som trafikerar Umeå:

Utställare
    Företag och organisationer är varmt välkomna att delta som utställare under partiets Riksting i Umeå. Varje utställare erbjuds en plats om 2×3 m, tillgång till bord, stol, fritt wifi och ström. För vidare information om utställningar kontakta utställningsförsäljare Christina Glassel, christina@canmedia.se

För mer information
    Önskar du information om rikstinget skicka e-post till projektansvarig Håkan Stålbert
    hakan.stalbert@kristdemokraterna.se , 072-070 41 62