Kristdemokraterna i Region Stockholm söker en regionrådssekreterare med ansvar för hälso- och sjukvårdsfrågor.

Region Stockholm är en av Sveriges största arbetsgivare och påverkar varje dag hundratusentals stockholmare som uppsöker vården eller åker kollektivt. Kristdemokraterna ingår i den styrande koalitionen och vi söker dig som vill arbeta för partiet med hälso- och sjukvårdsfrågor. Kristdemokraterna prioriterar vårdfrågorna högt på såväl nationell som regional nivå. Det är ett st...

Kristdemokraterna i Region Stockholm söker en regionrådssekreterare med inriktning på regional utveckling, tillväxtfrågor, klimat och miljö.

Region Stockholm är en av Sveriges största arbetsgivare och påverkar varje dag hundratusentals stockholmare som uppsöker vården eller åker kollektivt. Kristdemokraterna ingår i den styrande blågröna koalitionen och vi söker dig som vill arbeta för partiet med regionala utvecklings-och tillväxtfrågor samt miljö-, hållbarhets- och klimatfrågor.

... Läs mer