• Välkommen till kommun- och landstingspolitiska dagar 2019

Det är för 22:a gången som Kommun- och landstingspolitiska rådet har förmånen att få hälsa alla Kristdemokrater med intresse för kommun- och landstingsfrågor välkomna till partiets stora årliga arrangemang.

Programmet är under uppbyggnad. Det slutliga prospektet med all information och anmälnlingsmöjligheter beräknas vara klara omkring nyåret. I början av januari kommer alla (i medlemsregistret registrerade) förtroendevalda i fullmäktige, nämnder och styrelser, att få inbjudan hemskickad.

Logi
    Du kan redan nu boka ditt logi i Örebro. Vi har elva hotell där det finns blockbokning gjort. Du kontaktar det hotell du önskar bo på och ”övertar” rum. Du svarar själv för betalning av rummet, vilket sker på plats. Du kan också efter ök med hotellet erhålla faktura. Här hittar du information om adress, telefon och e-post adress samt prislista.

Resor
    Du kan redan nu boka resa till kommundagarna 2019. Partiet har avtal med SJ vilket ger dig rabbat på resan. Ju tidigare bokning, ju billigare resa. Använd länken kd.nu/sj/kommundagarna2018 (det är samma länk som förra arrangemanget – funkar också för 2019).

Utställare
    Företag och organisationer är varmt välkomna att delta som utställare under partiets kommun- och landstingspolitiska dagar i Örebro. Varje utställare erbjuds en plats om 2×3 m, tillgång till bord, stol, fritt wifi och ström.

För vidare information om utställningar kontakta utställingsförsäljare Christina Glassel, e-post christina@canmedia.se

För mer information
    Önskar du information om kommun- och landstingspolitiska dagarna skicka e-post till kommundagarna@kristdemokraterna.se eller kontakta projektansvarig Tommy Bernevång Forsberg på e-post tommy@kristdemokraterna.se eller telefon 076-5272506.