• Registrera dig här !

Registrera ett nytt konto

Om du har ett konto redan, men glömt lösenordet, kontakta helpdesk@kristdemokraterna.se

Vad är Navet!

Navet är ett effektivt sätt att kommunicera internt och externt, och är idag en naturlig kanal för intern/extern- kommunikation inom Kristdemokraterna. I Navet finner du informations- och diskussionsforum för medlemmar. Här kan du ta del av intern aktuell information, underlag till kampanjer, information kring kommun och landstingsarbetet, utbildningsmaterial, styrdokument mm. Med andra ord ett viktigt politiskt verktyg. Beroende på var du bor och vilka politiska uppdrag du har, finns även lokala forum.

Alla medlemmar i Kristdemokraterna och associerade förbund kan få ett konto på vårt intranät Navet och egen e-postadress: fornamn.efternamn@kristdemokraterna.se. Första gången måste du registrera dig, sedan kan det ta ungefär ett dygn innan ditt konto blivit godkänt och du får rätt behörigheter i Navet.

• Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/httpd/vhosts/kristdemokraterna.se/httpdocs/application/wp-content/themes/wasabiweb/page.php on line 98