• Intranät

Klicka här för att Logga in!

Har du inget konto?

Navet är ett effektivt sätt att kommunicera internt och externt, och är idag en naturlig kanal för intern/extern- kommunikation inom Kristdemokraterna. I Navet finner du informations- och diskussionsforum för medlemmar. Här kan du ta del av intern aktuell information, underlag till kampanjer, information kring kommun och landstingsarbetet, utbildningsmaterial, styrdokument mm. Med andra ord ett viktigt politiskt verktyg. Beroende på var du bor och vilka politiska uppdrag du har, finns även lokala forum.

Via Navet får du få en egen e-postadress: fornamn.efternamn@kristdemokraterna.se
    Alla medlemmar i Kristdemokraterna och våra associerade förbund kan få ett konto på vårt intranät ”Navet”. Första gången måste du registrera dig, sedan kan det ta ungefär ett dygn innan ditt konto blivit godkänt och du får rätt behörigheter i Navet.

Klicka här för att Registrera dig!
    Har du inte testat Navets egen programvara ännu? Programvaran finns till Windows, Mac, Linux, iPhone, iPad och Android!

hjalp_100x100 Behöver du hjälp?
    Skicka ett mail till Helpdesk@kristdemokraterna.se

• Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/httpd/vhosts/kristdemokraterna.se/httpdocs/application/wp-content/themes/wasabiweb/page.php on line 98